Dilluns, 13 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Demanen 18 anys de presó per a un home acusat de matar la dona a ganivetades a Vilanova del Camí

Un tribunal popular de l'Audiència de Barcelona començarà a jutjar dilluns un veí de Vilanova del Camí, de nacionalitat boliviana, acusat de matar de tres ganivetades la seva dona, amb qui un mes abans havia acordat de separar-se després de dotze anys casats. La fiscalia sol·licita que sigui condemnat a divuit anys de presó com autor d'un assassinat amb traïdoria.

Segons la versió del ministeri públic, el migdia del 28 de novembre del 2007, Luciano Manfre Méndez Vaca va tornar a casa després de treballar, i va esperar que els dos fills de la parella –de 10 i 11 anys– tornessin de l'escola per matar la seva esposa, Marioly. La fiscalia manté que l'acusat va esperar que la dona estigués estirada al llit de la seva habitació veient la televisió per, «de forma sobtada i inopinada», clavar-li un ganivet d'uns deu centímetres de fulla al tòrax tres vegades «amb clara intenció de matar-la». La tercera ganivetada va provocar-li la mort en travessar-li el pulmó esquerre.

La fiscalia manté que les relacions entre aquest matrimoni «sempre van estar presidides pel caràcter dominant, possessiu, gelós i agressiu de l'acusat enfront de l'esposa, a qui, a més, va procurar allunyar de la seva família».

En aquest sentit, el ministeri públic detalla que just un mes abans del crim, el 30 d'octubre del 2007, la víctima va denunciar l'acusat per amenaces. Després d'aquesta denúncia, la parella va acordar de separar-se, decisió que van ajornar fins que venguessin el pis que tenien en comú. Un mes després, però, l'acusat va posar fi a la vida de la seva esposa i, tres mesos després, el març del 2008, va ser condemnat a dos anys de presó per les amenaces. Els dos fills menors de la parella estan sota la tutela de la Generalitat.

Darrera actualització ( Diumenge, 21 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Fés Palafrugell/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook