Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El jutge obliga un detingut a anar cada dia al jutjat de pau de Portbou, que només obre una hora el dimecres

El jutjat de primera instància i instrucció número 2 de Figueres va ordenar aquesta setmana contra el detingut Hassan el Ouadi la mesura cautelar de presentar-se al jutjat de pau de Portbou cada dia, de dilluns a divendres, a les 10 del matí, fins que se celebri el judici, que no té una data fixada. L'inconvenient de la mesura és que el jutjat de pau de Portbou, que depèn del de Llançà, només obre el dimecres a tres quarts d'una del migdia. És més, la secretària de jutjats de pau només es desplaça al municipi quan hi ha una causa fixada. Per tant, hi ha setmanes que és tancat.

El Ouadi va ser detingut dissabte per la Policía Nacional acusat de causar incendis a Portbou. L'home va ser sorprès per un veí mentre els provocava i va fugir del lloc dels fets perseguit pel veí, que el va poder retenir fins que va arribar la policia. Se li imputen els desperfectes en quatre contenidors d'escombraries, dues motos, un cotxe i la persiana d'un local. El detingut va passar a disposició del jutge, que el va deixar en llibertat provisional amb càrrecs i sense fiança, però establint l'obligació de comparèixer cada dia al jutjat de pau de Portbou. Amb aquesta obligació es pretenia evitar que l'imputat fugís.

Però el jutjat, després de les al·legacions de l'advocat Joaquim Vila, que defensa El Ouadi, va aixecar dimecres la mesura i l'acusat haurà de comparèixer només quan se'l citi. També hi ha un altre motiu pel qual s'ha aixecat la mesura. L'acusat, quan va ser detingut, tenia lesions a les mans i els braços que en un primer moment es pressuposava que eren cremades produïdes pels incendis que hauria provocat. Però l'informe mèdic obre la possibilitat que se'ls produís en caure per les escales durant una baralla.

Darrera actualització ( Divendres, 7 de maig del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter