Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Empresonen l'home que va matar a cops un professor d'autoescola a Sant Andreu de la Barca

El jutjat d'instrucció número 1 de Martorell va ordenar ahir presó provisional sense fiança per un delicte d'assassinat per a l'home de 65 anys i de nacionalitat espanyola que diumenge a la matinada va matar-ne un altre a cops en un carrer proper a l'estació dels Ferrocarrils Catalans (FGC) de Sant Andreu de la Barca (Baix Llobregat). La víctima, de 58 anys i també de nacionalitat espanyola, va morir hores després dels fets a causa de la gravetat de les ferides que va rebre per part de l'homicida, que el va colpejar diverses vegades amb una barra de ferro. La víctima, segons han assegurat diversos veïns, era força coneguda al municipi, on feia anys que exercia de professor d'autoescola. Els Mossos d'Esquadra van detenir l'homicida poc després dels fets, gràcies a la declaració dels nombrosos testimonis oculars que van presenciar l'agressió, que es va produir poc després de la mitjanit de dissabte en una zona molt concorreguda de la població. L'agressor, que es va negar a declarar davant de la policia catalana, va agredir la víctima de sorpresa, quan aquesta estava a punt d'entrar al seu vehicle particular. Després va intentar fugir, però la policia catalana el va poder detenir pocs minuts després. Tot indica que el mòbil del crim va ser un conflicte personal entre la víctima i l'agressor, que es coneixien des de feia temps perquè una familiar de l'homicida –sembla que la seva exparella– tenia una relació professional amb la víctima. L'agressor va esperar que la víctima anés cap al seu cotxe i el va colpejar per darrere amb una barra de ferro.

Les diligències sobre el cas continuen obertes i seguiran el seu tràmit habitual al jutjat número 1 de Martorell, segons va informar ahir el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).

Darrera actualització ( Dimecres, 26 de maig del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter