Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

La jutgessa no troba indicis contra el detingut sospitós de causar focs a Portbou i arxiva el cas

El jutjat d'instrucció número 2 de Figueres ha ordenat l'arxivament del cas contra Hassan El Ouadi, un jove de 31 anys acusat d'haver provocat diversos focs a Portbou l'1 de maig. La jutgessa considera que «no hi ha prou motius per acusar d'autor, de còmplice o d'encobridor cap persona determinada», per la qual cosa ha ordenat el sobreseïment provisional i l'arxivament de la causa. La jutgessa no troba cap indici que l'imputat hagués comès els fets investigats, ja que no ha estat identificat per cap testimoni que l'hagués vist cometent els fets. A més, les ferides als braços que tenia l'acusat no eren per cremades, sinó per fricció –segons l'informe forense–, i són totalment compatibles amb la versió que va donar l'imputat, segons el qual se les va fer mentre es barallava amb un altra persona.

Els fets van tenir lloc passades les tres de la matinada del dissabte 1 de maig, quan l'home hauria estat sorprès per un veí en el lloc on es van produir els focs. El jove magribí va fugir del lloc dels fets perseguit pel veí, que el va retenir fins que van arribar els agents policials. Un cop detingut, a l'home li van imputar els desperfectes en quatre contenidors d'escombraries, dues motos, un cotxe i la persiana d'un local.

Crema un bar de platja

Per altra banda, els Bombers de la Generalitat van haver de treballar dilluns en l'extinció d'un incendi en un bar de la platja central de Portbou. L'incendi va començar a tres quarts de tres de la matinada i en el moment dels fets l'establiment estava tancat. Els bombers van poder extingir una hora més tard el foc, que no va provocar cap ferit i no va afectar ni els establiments pròxims ni els arbres que hi ha a la zona.

Darrera actualització ( Dimecres, 16 de juny del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter