Una noia de 14 anys, Maria Gerona Ayala, veïna de Sabadell, es va ofegar dissabte mentre es banyava a la piscina d'una casa particular de la urbanització Sant Miquel d'Aro, de Santa Cristina d'Aro.
L'adolescent i la seva família havien anat a passar uns dies a la casa d'uns amics a Santa Cristina. El dissabte la noia va decidir anar a banyar-se a la piscina. Quan havia passat força estona, el seu pare, en veure que no tornava, va anar a la piscina i la va trobar inconscient a l'aigua. Van avisar la policia local de Santa Cristina, el SEM i fins i tot es va mobilitzar un helicòpter medicalitzat i se li van fer maniobres de reanimació al mateix lloc de l'accident. La noia va ser traslladada fins a l'hospital de Palamós, on ja va arribar morta.
L'autòpsia va revelar que la jove tenia aigua als pulmons i, per tant, va morir ofegada, però queden pendents per realitzar altres anàlisis a partir de les mostres biològiques per certificar si va tenir alguna afecció prèvia com ara un tall de digestió o una paralització muscular per un canvi sobtat de temperatura.
Nen caigut en un canal
D'altra banda, dilluns un nen de 13 anys va caure al canal de la Dreta de l'Ebre, a Roquetes (Baix Ebre), i tot i la gran mobilització de serveis d'emergència ahir els equips de rescat encara no havien pogut localitzar-lo.
































Comentaris
Sóc el pare de la nena de 14 anys ofegada el 26 de juny a Sta. Cristina d'Aro.
Rectifiqueu si us plau els errors de la vostra informació:
No havia passat "força estona", no més de 5 minuts, i no vaig anar-hi "en veure que no tornava", sinó per veure com es banyava. La petita piscina(3X7) és a tocar de la casa, amb aigua climatitzada a 32º i li arribava per la cintura. A més la Maria sabia nedar molt bé. La doctora que va fer l'autòpsia va descartar l'anomenat "tall de digestió" i tampoc hi havia cap cop o traumatisme. A l'espera de les anàlisis de les mostres, la causa que li va fer perdre el coneixement i que s'ofegués, és desconeguda, però la doctora ens la va acomparar amb el que de vegades passa amb els nadons a la "cunita".
Si deixeu la notícia com està, sembla que hi hagués imprudència, i afegeix més dolor al que ja ens resulta insuportable.
Gracies
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.