L'allau de robatoris no té aturador a les comarques gironines. Per una banda, l'empresa L'Ou de l'Estany, de Serinyà, va ser divendres a la nit objectiu dels lladres. Uns desconeguts van entrar per la teulada, es van despenjar amb unes cordes i van accedir a les instal·lacions, on es van endur una caixa forta, un grapat de diners i material informàtic. Així mateix, a Cornellà del Terri, també van entrar en una mateixa nit a les empreses Prefabricats d'Escaiola Mena-Duran i Congelats Olot, en una casa de pagès i a la guarderia municipal. De les empreses es van endur maquinària, material de construcció, diners i diversos aparells electrònics. De la casa de pagès es van endur dos gossos de raça, i de la guarderia municipal, càmeres digitals i diners.
L'Ou de l'Estany, una empresa de Serinyà que es dedica a la venda i fabricació de productes làctics, ous, olis i greixos comestibles, va rebre la setmana passada la visita d'un grup de lladres. Els fets van tenir lloc divendres a la nit, quan uns desconeguts es van enfilar a la teulada del negoci. No els va caldre fer cap forat, perquè per accedir a les instal·lacions tan sols van obrir una placa del sostre. Per baixar, es van ajudar d'unes cordes fins arribar a tocar a terra. Un cop a dins, els lladres van començar a regirar-ho tot per endur-se els objectes de valor. Amb l'estona que van estar dins, i malgrat que sonessin les alarmes, es van poder endur ordinadors i aparells informàtics, agendes electròniques dels comercials, part de la recaptació i la caixa forta que hi havia encastada en una paret. Un cop van tenir el botí, els lladres van sortir per una de les portes inferiors i van carregar el material en un vehicle que els esperava. L'empresa encara està valorant els danys causats i el botí que es van endur els lladres.
El mateix sistema
El sistema que van fer servir els assaltants a l'Ou de l'Estany també el van utilitzar en dues empreses més. A l'empresa TCM de Cornellà del Terri, els lladres van accedir al local a través d'un forat que van fer al sostre de l'edifici. Baixant amb unes cordes van entrar dins del local i es van endur 6.900 peces de llautó valorades en 24.000 euros. Així mateix, al Celler Perelló de Vilablareix també van fer un forat al sostre i van fer malbé una canonada i van inundar el local.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.