Els Mossos van arrestar el 9 de juliol quatre veïns de Barcelona, dos de Mataró, un del Prat de Llobregat i un de Premià de Mar per la seva presumpta implicació en un intent de robatori de la mercaderia d'un camió estacionat en una àrea de servei de l'AP-2, a les Borges del Camp. Diverses dotacions policials que estaven duen a terme un control a l'N-240, a Montblanc, van rebre un avís per aquests fets i es van dirigir ràpidament fins al lloc. Un cop les patrulles es van haver incorporat a l'autopista, es van encreuar amb un cotxe i una furgoneta en què circulaven a gran velocitat els sospitosos, que finalment van ser aturats. Tots tenen antecedents per robatoris semblants. Normalment, utilitzaven dos o tres vehicles, als quals tapaven les matrícules per evitar que fossin identificats. Un dels vehicles (habitualment una furgoneta) el situaven darrera del camió aparcat. Les persones que viatjaven en la furgoneta eren les que accedien a les mercaderies del camió, forçant les portes posteriors o tallant la lona que el recobreix, i els ocupants dels altres automòbils realitzaven tasques de vigilància i de càrrega dels efectes robats.
Punt divers
Montblanc
Detenen 8 homes acusats de robar en camions
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 19-07-2010 Pàgina 6
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.