Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
TRÀNSIT

Es crema del tot un tràiler a la variant de Girona

El vehicle, carregat amb joguines i material tèxtil, va quedar destrossat

L'incident va fer tallar la carretera en dues ocasions, gairebé cinc hores, i el trànsit es va desviar per l'antiga N-II

El camió totalment cremat a la carretera, ahir. Foto: JOSEP JOAN MIQUEL.

L'incendi d'un camió tràiler a la variant de Girona va cremar totalment el vehicle, tant el tractor com la caixa, i va obligar a tallar la carretera al trànsit. El camió, totalment destrossat, va ser traslladat a l'empresa de recuperacions Marcel Navarro de Llagostera per al seu desballestament. Anava carregat amb joguines i material tèxtil, i això va fer que s'originés una important combustió, si bé no hi va haver ferits. Amb tot, la important virulència del foc va provocar que el conductor hagués d'abandonar ràpidament el vehicle. L'asfalt també va quedar destrossat pel foc i es va haver de reparar un cop es va haver retirat el camió sinistrat. Els Mossos d'Esquadra investiguen les causes de l'incendi, si bé no es descarta que fos motivat per un escalfament dels frens. El foc va provocar també que explotés una bombona de gas del vehicle. Els fets van tenir lloc al quilòmetre 717,3, cap a un quart de sis del matí.

Trànsit afectat

L'incendi, que va assolir grans dimensions, va obligar a tallar la carretera, i el trànsit va ser desviat per l'antiga N-II. A les 5.43 els bombers ja havien controlat el foc i a les 6.40 els Mossos van poder donar pas alternatiu al trànsit, si bé a les 8.20 van haver de tornar a tallar la carretera per a les tasques de retirada del camió i reparació del ferm. A les 11.40 hores es va reobrir la carretera i el trànsit va quedar restablert del tot. Les retencions no van superar el quilòmetre de longitud en cada sentit de circulació.

El vehicle va ser retirat per dues grues de gran tonatge de Grues Pallí, un remolcador i dues plataformes per portar les restes.

LA XIFRA

5
hores
va estar tallada la carretera en total, primer per l'incendi i després per retirar el camió i reparar l'asfalt.

Mor un motorista a Sant Pol de Mar

Un home que conduïa una moto, de 39 anys i veí de les Franqueses del Vallès, va morir ahir a conseqüència d'un accident de trànsit al quilòmetre 661,4 de l'N-II, al terme municipal de Sant Pol de Mar. En l'accident van col·lidir frontalment un turisme i la moto de la víctima.

D'altra banda, un altre motorista va quedar ferit greument en un accident a Torroella de Montgrí, en el qual també van resultar implicats tres turismes.

Darrera actualització ( Dimecres, 21 de juliol del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter