Els Mossos d'Esquadra van detenir ahir dos veïns del Vendrell presumptament implicats en una dotzena de furts de cable elèctric per extreure'n el coure. La unitat d'investigació del Baix Penedès també ha detingut els responsables de la deixalleria que hauria comprat el material. Els detinguts haurien convertit el furt de coure en el seu modus vivendi, segons els Mossos. Se'ls acusa d'uns fets que es remunten al mes de maig, quan haurien actuat a diversos municipis de la comarca amb un tercer imputat. El passat 2 d'agost els Mossos van escorcollar una ferralleria de Santa Oliva, que ja s'havia vist implicada en diligències policials per comprar material suposadament robat. Els Mossos van detenir la propietària, veïna de Sitges, i el gestor, veí de Llorenç del Penedès.
Punt divers
baix penedès
Detenen dos lladres de cable de coure i els amos d'una ferralleria
Els Mossos d'Esquadra imputen aquests mateixos fets a una tercera persona
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 08-08-2010 Pàgina 8
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.