L'onada de robatoris de cable telefònic va arribar a Porqueres dilluns a la matinada i, de retruc, tots els abonats de Sant Miquel de Campmajor van estar sense telèfon fix ni internet fins ahir al migdia. Els lladres es van endur uns 500 metres de cable (d'un pes aproximat de 2.000 quilos) a l'altura del bosc deCan Ginebreda, al terme municipal de Porqueres, tallant d'aquesta manera el senyal a tot el municipi veí de Sant Miquel. Com és natural, l'alcalde ahir estava molt irritat: “Saps el mal que fa això? Al marge dels perjudicis a particulars, imagina't les empreses que hagin d'estar unes hores o uns dies sense fax o sense internet, o els restaurants que no poden agafar les targetes de crèdit!”, va manifestar Josep Fort.
L'alcalde de Sant Miquel proposarà als alcaldes del Pla de l'Estany –va dir– que facin un front comú per exigir una acció policial més contundent contra aquest tipus de delinqüència. D'altra banda, Fort es mostra molt agraït amb Telefónica perquè la companyia estava actuant amb rapidesa per restituir el servei.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.