Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Sant Miquel de Campmajor, sense telèfon pels lladres

Tot el poble ha estat un dia i mig sense servei perquè van robar 500 metres de cable telefònic a Porqueres

Una línia de telefon que ha patit l'acció dels lladres de fil de coure. Foto: O.PINILLA.

L'onada de robatoris de cable telefònic va arribar a Porqueres dilluns a la matinada i, de retruc, tots els abonats de Sant Miquel de Campmajor van estar sense telèfon fix ni internet fins ahir al migdia. Els lladres es van endur uns 500 metres de cable (d'un pes aproximat de 2.000 quilos) a l'altura del bosc deCan Ginebreda, al terme municipal de Porqueres, tallant d'aquesta manera el senyal a tot el municipi veí de Sant Miquel. Com és natural, l'alcalde ahir estava molt irritat: “Saps el mal que fa això? Al marge dels perjudicis a particulars, imagina't les empreses que hagin d'estar unes hores o uns dies sense fax o sense internet, o els restaurants que no poden agafar les targetes de crèdit!”, va manifestar Josep Fort.

L'alcalde de Sant Miquel proposarà als alcaldes del Pla de l'Estany –va dir– que facin un front comú per exigir una acció policial més contundent contra aquest tipus de delinqüència. D'altra banda, Fort es mostra molt agraït amb Telefónica perquè la companyia estava actuant amb rapidesa per restituir el servei.

Roben gallines en un mas de Santa Pau

Els lladres es van endur fa uns dies mitja dotzena de gallines del corral del mas La Camància, situat al nucli del Sallent, a Santa Pau. Els amos de l'aviram no van sentir res la nit del robatori, fins que l'endemà van trobar a faltar les gallines. Els robatoris de bestiar ja s'estan convertint en un clàssic en els darrers mesos. El cas més rocambolesc és el del pastor de Girona a qui van robar una ovella, la van violar i després li van anar a mostrar una gravació on va poder veure com un home fornicava amb l'animal.

Darrera actualització ( Dimecres, 11 d'agost del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter