Un home va morir ahir després de xocar amb el cotxe contra el Trambaix a la carretera d'Esplugues de Llobregat, entre les parades Cornellà Centre i Ignasi Iglesias. Els fets van passar cap a les deu del matí, a la rotonda de la Santa Missió. L'accident també va provocar contusions lleus a dos passatgers del tramvia. Segons les informacions facilitades per l'entitat de transport i a l'espera de confirmar l'atestat de la Guàrdia Urbana, el tramvia circulava en direcció Barcelona “amb el seu semàfor en verd” quan, sobtadament, un turisme va creuar la via. El conductor del comboi va activar el fre d'urgència, que tot i que va funcionar correctament no va poder evitar el cop. El conductor del tramvia va avisar el Centre de Control del Tram, que seguidament va donar avís als serveis sanitaris d'emergència, que van reanimar in situ l'accidentat. Un cop estabilitzat, el van portar amb vida a l'hospital de Bellvitge, on va morir.
Punt divers
Cornellà de llobregat
Un mort en topar el seu cotxe amb el Trambaix
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Barcelona 11-08-2010 Pàgina 5
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.