Un veí de Barcelona de 60 anys, Carlos Pardo Yuste, va morir ahir al matí mentre feia immersió a la punta de les tres Fares, amb el Club d'Immersió Cap de Creus de Llançà. Carlos Pardo era a una profunditat de vint-i-sis metres quan li va fer saber al monitor del club de busseig que es trobava malament. Pardo, ajudat pels companys, va arribar fins a la superfície i allà el van pujar a la barca del centre i li van fer les primeres maniobres de reanimació. Els bussejadors van alertar els serveis d'emergència i una barca de Salvament Marítim el va atendre i el va evacuar fins al port de Llançà, on va arribar mort i es va fer l'aixecament del cadàver. També s'havia avisat un helicòpter medicalitzat que es va desplaçar fins al port, però no va tenir oportunitat d'intervenir.
En haver-se produït la mort al mar, la investigació del cas l'ha assumit la Guàrdia Civil, que està analitzant l'equip del submarinista i s'encarrega de l'elaboració de l'atestat. Encara que tot apunta que el submarinista va morir de resultes d'alguns tipus d'afecció, l'autòpsia serà clau per determinar les causes de la mort del submarinista barceloní.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.