Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
robatoris a dojo

Uns veïns de Lloret de Mar frustren un robatori en un bar

detinguts ·

La Policia Local va muntar un dispositiu dimecres a la matinada que va permetre la detenció de tres homes

Els veïns anaven avisant els agents d'on eren els lladres, que s'amagaven als patis del bloc de pisos del Rieral

La col·laboració ciutadana va ser clau dimecres a la matinada per detenir tres persones que van intentar robar en un bar. Els fets van tenir lloc a quarts de quatre de la matinada, quan tres homes de nacionalitat romanesa i veïns de Barcelona s'estaven preparant per assaltar el bar P&E del barri del Rieral de Lloret de Mar. Els assaltants anaven preparats amb passamuntanyes, pics i altres eines contundents, que estaven traient d'un vehicle. Un veí de la zona que arribava de treballar va avisar a la Policia Local de Lloret, que va preparar un dispositiu especial al barri. Els agents, un cop van tancar els carrers pròxims amb cotxes policials per acorralar els lladres, van procedir a la detenció dels assaltants. Però els homes van fugir corrents i es van amagar, amb molta agilitat, en els patis interiors del bloc de pisos.

Els veïns, que es van despertar pel guirigall i els gossos que bordaven, van anar seguint els lladres des dels balcons amb llanternes i n'anaven informant la Policia Local. El seguiment es va fer fins que un dels veïns va localitzar dos dels lladres que s'havien amagat l'un sota unes tomateres i l'altre en una caseta d'una piscina. Gràcies a aquesta col·laboració ciutadana, els agents policials van poder detenir els lladres, a qui s'acusa de temptativa de robatori. Al bar finalment no hi van poder robar res ni trencar cap vidre, perquè la Policia Local va actuar amb celeritat. En aquest establiment ja hi han entrat a robar un parell de vegades.

Roben rails de tren

També l'avís d'un veí va permetre a una patrulla de la Policia Local de les Franqueses del Vallès detenir aquest dijous, in fraganti, tres lladres que acabaven de sostreure diversos rails de les vies del tren al municipi. Els agents van aturar el camió descrit pel veí en un control a la via i van identificar els tres ocupants. Posteriorment, la patrulla va escorcollar el vehicle i va localitzar 20 peces de rails de tres a quatre metres de llargada, i amb un pes aproximat d'entre 4.000 i 5.000 quilos. També van localitzar dos fanals sencers de la via pública; un equip complet per tallar ferro i altres metalls; un equip de bombones de butà i oxigen amb bufadors, i pales, entre d'altres objectes.

Roba en dotze habitatges en una nit

Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat dia 10 un veí de Palafrugell, de 21 anys, acusat d'haver efectuat dotze robatoris amb força en una sola nit, el gener passat. Els robatoris van ser perpetrats en habitatges de segona residència de la urbanització Calella Park a Calella de Palafrugell, i hauria forçat portes o finestres per tal d'entrar-hi. L'objectiu dels robatoris era sostreure tot tipus de material que pogués trobar, com ara material informàtic o electrònic, roba i bicicletes. Aquest detingut, amb nombrosos antecedents, va passar a disposició judicial el passat dia 11, i el jutge en va decretar l'ingrés a presó.

La detenció és fruit de les investigacions dels Mossos juntament amb la Policia Local de Palafrugell, arran de la detenció de dos joves més acusats de robar en habitatges de Llafranc, Begur i Calella de Palafrugell entre finals de l'any passat i el gener d'aquest any. Les investigacions
sobre aquest cas han conduït a la detenció d'aquest últim jove.

Darrera actualització ( Dissabte, 21 d'agost del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar santi tort (PARIS)

Es per aquests motius entre altres que França expulsa del seu territori aquesta mena de gent que viu molt bé  dels robatoris que fan. Fora aquests lladres!!

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter