Punt divers
L'alcalde de Bellvei considera 'ridícules' les crítiques de l'oposició per haver penjat una llufa enlloc del retrat de Montilla
CAMP DE TARRAGONA
Notícies de ...
L'alcalde convergent de Bellvei, Josep Fonts, ha qualificat de 'totalment ridícules' les crítiques que li han fet el PSC i l'Entesa per Bellvei per haver penjat una llufa al lloc del saló de plens on correspon anar-hi el retrat del president de la Generalitat, José Montilla. El fets van passar a l'inici del ple municipal de divendres passat, dia dels Sants Innocents, i Fonts ha explicat que va prendre la decisió per fer la sessió més 'distesa'. Ha assegurat que l'acció no va ser cap burla al president i ha afegit que tots els grups municipals van fer broma quan va decidir penjar la llufa.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.