Punt divers
L'Ajuntament de Figueres demana a la Generalitat que rectifiqui la decisió de suprimir el Batxillerat nocturn
COMARQUES GIRONINES
Notícies relacionades
Notícies de ...
L'Ajuntament de Figueres ha demanat al Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya que rectifiqui la decisió de suprimir el Batxillerat nocturn el curs vinent. En el cas de Figueres, aquesta modalitat d'estudis fa més quaranta anys que es fa a l'IES Ramon Muntaner i actualment hi cursen les classes 133 alumnes. Ha fet arribar la petició la regidora d'Educació, Yolanda Milán, que ha adreçat al director territorial d'Educació a Girona, Andreu Otero, una carta on ha posat de manifest el descontent de la comunitat educativa i del mateix govern municipal per aquesta decisió.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.