Punt divers
La Penya Tàurica de la Garrotxa confia en fer el correbou del Tura en un terreny d'un particular a prop de la plaça de braus
COMARQUES GIRONINES
Notícies relacionades
Notícies de ...
La Penya Tàurica de la Garrotxa està a punt de tramitar els permisos per a poder celebrar aquest 6 de setembre el correbou del Tura, un dels actes de més assistència d'aquestes festes que aquest any s'havia suspès per les obres pròximes a la plaça de braus. Segons ha explicat el seu president, Josep Amorós, compten amb un terreny d'un particular d'uns 1.200 metres quadrats a l'avinguda del Morrot amb un aforament d'unes 4.500 persones. Per a poder fer-hi el correbou, però, necessiten l'autorització del Departament de Governació de la Generalitat que encara no s'ha pronunciat. L'Ajuntament d'Olot creu que és 'improbable' que ho aconsegueixin a temps i per tant descarta que es pugui celebrar.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.