Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'ACA construeix una depuradora i 400 metres de col·lectors a la Pera per millorar-ne el sanejament

L'Agència Catalana de l'Aigua ha començat les obres que milloraran el sanejament de la Pera (Baix Empordà) amb la construcció d'una depuradora de tipus biològic amb reducció de nitrogen. S'invertiran 508.175 euros en els treballs, que també comportaran la construcció de 400 metres de col·lectors, i s'ha fixat un termini aproximat de cinc mesos. La depuradora tindrà una capacitat de tractament de 130 m3/dia i l'aigua sanejada possibilitarà una reutilització indirecta o no planificada que contribuirà a mantenir el cabal ecològic de la riera de Rifós i l'aprofitament per a usos urbans, agrícoles i industrials aigües avall.

Les obres de millora del sanejament de la Pera (Baix Empordà) han començat recentment amb la construcció d'una depuradora amb capacitat de tractament de 130 m3 per dia. L'aigua sanejada permetrà una reutilització indirecta o no planificada que contribuirà a mantenir el cabal ecològic de la riera de Rifós i l'aprofitament per a usos urbans, agrícoles i industrials aigües avall. També es construiran 400 metres de col·lectors. Es preveu que les obres durin uns cinc mesos i el cost total és de 508.175 euros. Aquest projecte s'inscriu en el programa de sanejament d'aigües residuals urbanes 2005 (PSARU 2005), aprovat pel Govern el juliol del 2006, i té l'objectiu de completar i millorar el sanejament de tota la població catalana. Actualment són 369 depuradores en funcionament les que donen servei a més de 500 municipis, cosa que suposa assegurar el sanejament del 95% de la població catalana. El pla preveu un total de 1.544 instal·lacions de sanejament amb una inversió total de 1.526 milions d'euros.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 13:12 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter