El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha adjudicat les obres de millora de la carretera C-28, entre Salardú i Baqueira (Val d'Aran), a la UTE formada per les empreses Cervós S.A i J.M Gruas. Aquesta actuació suposarà una inversió de 4 MEUR. El període d'execució de les obres és de 10 mesos. El Síndic d'Aran, Francesc Boya, ha afirmat que aquesta obra 'suposarà un pas important per la millora de les carreteres de l'Aran'. Pel Síndic es tracta d'una actuació 'urgent' per solucionar els problemes d'una línia de comunicació primordial per a la Val d'Aran i bàsica per tots els amants de la neu a l'hivern. 'Ara és una via estreta i plena de sots', ha lamentat Boya .
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.