El porxo d'una masia de Corçà (Baix Empordà) crema des de poc abans de la una del migdia sense que el foc hagi causat cap afectació personal, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Dins del porxo, que es troba força separat de la masia i per tant la casa no corre perill, hi ha un camió, per la qual cosa els Bombers preveuen estar-hi unes quantes hores abans de poder sufocar completament l'incendi. La masia està situada al quilòmetre 5,6 de la carretera C-252, al terme municipal de Corçà.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.