Dijous, 9 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Imputen un veí de Tortosa per simular cinc robatoris en el seu domicili particular

Els Mossos d'Esquadra han imputat un veí de Tortosa de 56 anys, Ricardo Víctor MV, per simular cinc robatoris al seu domicili particular. L'home hauria estat víctima d'un robatori a casa seva el passat mes de juliol, quan li haurien sostret dos anells, un rellotge i un ordinador portàtil. Posteriorment, però, va tornar a denunciar nous robatoris -comesos el 18 de novembre de 2009 i el 12 i 29 de gener i 2 i 18 de març d'enguany- i, en gairebé tots els casos, assegurava que li havien robat els mateixos objectes que en el primer robatori. A més, en les diferents denúncies ampliava i repetia els objectes presumptament robats, fet que va aixecar les sospites dels agents policials.

Després de diverses comprovacions, la Unitat d'Investigació (UI) dels Mossos d'Esquadra de Tortosa va acabar imputant l'home per simulació de delicte. Aquest, però, asseguren els Mossos, no és l'únic cas detectat per l'ABP de Tortosa darrerament. Des del passat 9 de març, agents de l'UI han detingut dues persones i n'han imputat dues més pel mateix motiu. El 9 de març, van detenir Francisco Javier SL, veí de Tortosa de 37 anys, presumptament implicat en un robatori amb força en una casa de Roquetes (Baix Ebre). Aquest, s'hauria deixat oblidat el mòbil a l'interior de l'immoble, i per evitar la detenció, hauria denunciat que uns joves li havien sostret amb violència. Fetes les comprovacions oportunes, els investigadors van poder provar que havia simulat el robatori del mòbil i el van acabar detenint per robatori amb força i simulació de delicte. A banda, l'11 de març, els mossos també van detenir José Manuel TC, veí de Tortosa de 35 anys. Aquest va denunciar a la comissaria de Tortosa la sostracció amb violència del seu mòbil a Cambrils (Baix Camp), per part d'uns joves amb qui s'hauria enfrontat. Amb tot, la investigació va permetre determinar que no s'hauria produït cap robatori. Finalment, l'UI de Tortosa va imputar, el passat 16 de març, un delicte de simulació de delicte i d'estafa a Mónica PA, veïna de Deltebre (Baix Ebre) de 29 anys. Aquesta va denunciar davant la policia local de Deltebre que hauria patit una estrebada. Poc després, però, va acabar confessant davant els Mossos que els fets no eren certs i que hauria actuat induïda per una altra persona que l'havia aconsellat que denunciés un robatori amb violència de la seva bossa si volia que l'assegurança es fes càrrec dels objectes sostrets. Això va portar als agents a imputar a Maria Elena TF, veïna de Sant Jaume d'Enveja (Montsià) de 47 anys, com a inductora de l'estafa.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 20:08 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Pot esclatar una nova guerra de les Malvines entre argentins i britànics?
Pot esclatar una nova guerra de les Malvines entre argentins i britànics?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook