Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Puigcercós afirma que és el moment de canviar les relacions de Catalunya amb l'Estat i Europa

El president d'Esquerra Republicana de Catalunya, Joan Puigcercós, considera que amb l'acord de finançament aconseguit abans de l'estiu i l'actual crisi econòmica, ha arribat el moment de canviar la relació de Catalunya amb l'Estat i Europa. Puigcercós ha explicat que 'Catalunya viu els darrers moments de l'autonomisme i que s'han de marcar els nous horitzons de llibertat nacional per Catalunya i un nou encaix a la Unió Europea'. Per Puigcercós, el canvi a Catalunya també depèn de controlar la pròpia economia perquè considera que l'economia espanyola dels últims tres anys s'ha basat en l'especulació i la construcció deixant de banda a la petita i mitjana indústria.

Puigcercós afirma que el Govern ha fet una gran tasca per convèncer a l'estat espanyol, que és l'interlocutor amb la Unió Europea, perquè entengui que el canal Segarra-Garrigues és una obra que canviarà la forma d'entendre l'agricultura a bona part de Catalunya, respectant la normativa europea i la darrera ampliació de les zones d'especial protecció per a les aus (ZEPA).Referent a l'Estatut d'Autonomia, Puigcercós ha explicat que el president del govern espanyol, José Luís Rodríguez Zapatero ha entès finalment que el Tribunal Constitucional no pot tombar el que ha decidit el poble de Catalunya en un referèndum. Finalment pel que fa als ajuntaments que s'han afegit a fer consultes populars per la independència, aquesta mateixa tarda el grup municipal d'ERC a Agramunt ha anunciat que presentarà una moció al pròxim ple de l'Ajuntament per fer-ne una. Puigcercós, s'ha mostrat convençut que altres poblacions pertanyents a Convergència i Unió (CiU) o Iniciativa per Catalunya Verds (ICV) s'afegiran a aquesta iniciativa. El president d'ERC ha fet aquestes declaracions durant una visita a Agramunt on ha fet una conferència titulada 'Un pas Endavant' per explicar la situació actual de Catalunya segons el seu partit.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 22:18 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate