Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

CiU retreu 'l'actitud negligent' de Serna davant del tancament de Lear

La diputada de CiU al Parlament Meritxell Borràs ha retret aquest dimarts 'l'actitud negligent' de la consellera de Treball, Mar Serna, davant de l'anunci de tancament de Lear, i ha tornat a demanar la seva compareixença perquè expliqui les mesures que està aplicant per a evitar que tanquin més empreses. Segons Borràs, la visita la consellera per entrevistar-se amb els alcaldes de la zona i els representants sindicals de la fàbrica 'arriba tard'. 'Ja estem en temps de descompte, perquè l'anunci de l'ERO i el tancament de la fàbrica ja es coneixia la setmana passada. I no ha fet res fins avui', ha lamentat. El Govern ha dit aquest dimarts que 'no escatimarà esforços' per evitar el tancament.

En un comunicat, Borràs ha constatat que la consellera 'desconeix la realitat de les empreses a Catalunya o no sap actuar i aportar mesures per ajudar-les', i ha apuntat que responsables sindicals han denunciat ja la inacció del Govern, perquè han assegurat que fa temps que alertaven de la situació de Lear a Roquetes. Per això, la diputada ha afirmat que 'ara més que mai és urgent la compareixença' de la consellera Serna al Parlament, on CiU va presentar el mes de juny una proposta de resolució que encara està pendent de debat i votació per intentar evitar el tancament de la planta, ha recordat.Borràs també ha alertat de la situació que viu la fàbrica de Montesa Honda a Santa Perpètua de Mogoda, i ha subratllat que cal vetllar per a que no s'acabi fent a Itàlia tota la producció, ja que això significaria el tancament d'una altra empresa a Catalunya. 'Per això demanem al Govern que actuï per a que la fàbrica no tanqui', ha dit.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 00:51 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter