Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Detenen un home de 50 anys com a suposat autor d'un incendi forestal a Sant Vicenç de Castellet

Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí de Sant Vicenç de Castellet (Bages), Ignacio O.O., de 50 anys, com a suposat autor d'un incendi forestal que va cremar dues hectàrees i va obligar a desallotjar 20 persones a la zona del polígon industrial Les Vives de la localitat bagenca. Segons han informat fonts policials, al detingut li consten vuit antecedents, un dels quals per també un delicte d'incendi forestal a la comarca del Bages l'any 2004. Després de la inspecció ocular feta a l'indret on va començar l'incendi, els agents rurals ja van poder determinar que el foc havia estat intencionat

Els Mossos d'Esquadra van iniciar una investigació, en la qual diversos testimonis van ubicar el detingut a la zona de l'incendi a l'hora dels fets. El presumpte autor va utilitzar un paquet ple de papers i llumins per iniciar el foc. La proximitat de les flames a les naus va obligar a desallotjar 20 persones. El detingut passarà aquest divendres a disposició del Jutjat d'Instrucció número 1 de Manresa.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 04:35 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate