Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Iberpotash comença l'aplicació de l'ERO temporal a les mines del Bages

L'empresa Iberpotash ha començat aquest dilluns l'aplicació de l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) temporal que afecta gairebé la totalitat de la plantilla dels centres de Sallent i de Súria (Bages), un total de 790 treballadors. D'entrada, l'expedient deixarà sense feina els miners durant 120 dies que es podran prorrogar fins a 180. Segons han confirmat fonts de l'empresa el primer període d'aturada de producció està previst que s'allargui fins al 4 d'abril i afectarà la totalitat de la plantilla. Un cop passats aquests dos mesos d'atur els empleats alternaran períodes de treball amb períodes d'atur que seran més o menys llargs en funció de la situació del mercat de la potassa.

Serà el 31 de juliol quan es valorarà si es dóna continuïtat a l'ERO, que es pot ampliar fins a 180 dies. En aquesta data, si hi ha un estoc de potassa de més de 150.000 tones als magatzems d'Iberpotash, l'empresa podrà ampliar l'expedient durant dos mesos més. Si l'acumulació de mineral està entre les 75.000 i les 150.000 tones, l'ERO es podrà ampliar en 30 dies.Dimarts de la setmana passada els treballadors van ratificar en referèndum el preacord que estableix que Iberpotash complementarà la prestació d'atur fins al 75 % del salari amb un màxim de 2.400 euros i el 75% de pagues extraordinàries. També contempla que es mantinguin els 120 dies de suspensió de contractes fins al 31 de juliol però amb la possibilitat de prorrogar-los fins a un màxim de 180 dies en funció de l'estoc.Fonts d'Iberpotash també han explicat que l'empresa es farà càrrec, des d'aquest mateix dilluns, de la gestió administrativa corresponent a la prestació d'atur dels treballadors.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 05:51 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter