La companyia Repsol Química començarà aquest divendres a la planta de polietilè del Morell (Tarragonès) una parada temporal que durarà onze dies, temps en què s'aplicarà un expedient de regulació d'ocupació (ERO) que afectarà 16 dels 35 treballadors del centre. Tal com ha explicat el responsable sindical de CCOO a Repsol Química a l'Estat espanyol, Josep Maria Gasol, l'ERO ve motivat per 'un excés de producció' i per la 'poca demanda'. Els treballadors afectats per l'expedient rebran un 87% del seu sou i, a més, mantindran les pagues extra i els dies de vacances. Segons Gasol, 'quan hi ha una parada en una planta, s'aplica aquest expedient'.
Els treballadors que no es veuran afectats per l'ERO continuaran operant a la planta fent tasques de seguretat. Gasol ha destacat que a les plantes de Repsol Química a Puertollano (Ciudad Real) ja s'han aplicat expedients d'aquest tipus.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.