Una pedra de set tones que s'ha desprès arran d'una esllavissada ocupa un dels carrils de la C-63, al terme municipal d'Amer (Selva)s, i provoca retencions puntuals entre els quilòmetres 49,5 i 50,5, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). De moment, es dóna pas alternatiu a l'espera que una trituradora trenqui i retiri la pedra, feina que es podria allargar durant hores. L'esllavissada s'ha produït aproximadament a dos quarts de sis de la tarda i es desconeix encara quan es podrà restablir la normalitat al trànsit a la C-63.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.