La patrulla fiscal territorial de la Guàrdia Civil amb base a l'Ametlla de Mar (Baix Ebre) va detenir, el passat dia 4 de juny, un veí de les Coves de Vinromà (la Planta Alta) per un presumpte delicte contra la propietat industrial per la venda de diferents peces de roba de marca falsificades en un mercadet de l'Ampolla (Baix Ebre). Els agents van confiscar un total de 126 peces, entre les quals, samarretes, xandalls i pijames amb logotips de diferents marques i que les comprovacions posteriors van revelar com a falsificades. El valor de mercat de les quals ascendeix als 2.520 euros. El detingut, Houcine G, de 52 anys, i el material decomissat han passat a disposició del jutjat de guàrdia de Tortosa.
Segons l'institut armat, la detenció va tenir lloc en el marc del seguiment de la venda de peces de marca que confeccionen empreses legalitzades, tant en establiments oberts al públic -com botigues i centres comercials- així com en les parades de mercats, tant en zones turístiques com de l'interior, amb la finalitat de detectar la venda de peces falsificades.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.