Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Mas dóna a Montilla una setmana de marge perquè convoqui una comissió d'investigació sobre l'incendi d'Horta

El president de CiU, Artur Mas, ha donat una setmana de marge al president de la Generalitat, José Montilla, perquè convoqui una comissió d'investigació sobre l'incendi d'Horta de Sant Joan. 'Jo ho espero, abans que la setmana que ve haguem de fer passes més endavant', ha dit en declaracions a Vilassar de Mar. El líder de CiU va enviar dimecres una carta al president de la Generalitat emplaçant-lo a convocar una comissió. Aquest divendres, ha remarcat la necessitat d'aquesta comissió, perquè 'es van dir coses que no eren certes, cada dia és més clar'. 'Un cop descobert que hi van haver errors de coordinació i no es van dir les coses com calia, cal agafar el toro per les banyes', ha dit.

'Cada dia és més evident que el president de la Generalitat ha d'actuar, donar la cara i prendre decisions', ha argumentat Mas, subratllant que correspon al president del país 'restablir la dignitat de la institució i la veritat, que les famílies afectades tenen dret a conèixer'. Segons Mas, hi ha moltes evidències 'que el que es va fer no va ser correcte, i que el que es va dir no era el que va passar'. Si els consellers d'Interior i Medi Ambient no aclareixen els fets, ha continuat, correspon al president de la Generalitat fer-ho. 'No va amargar-se, cal donar la cara i prendre decisions', ha indicat Mas, que ha afegit que algunes d'aquestes decisions hauran de ser 'doloroses', perquè s'ha d'acabar assumint responsabilitats.
Darrera actualització ( Dimarts, 7 de setembre del 2010 01:38 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter