La Fira Mediterrània de Manresa, el Festival de Torroella de Montgrí i Produccions Amunt, coproductors de l'espectacle 'Els Monts' que estrenarà el polifacètic Carles Santos, fan una crida a tots els aficionats al cant coral per participar en el muntatge que prepara l'artista valencià. 'Els Monts', que es podrà veure a la Fira Mediterrània, compta amb el text del poeta Perejaume i la música i direcció de Carles Santos, i es basa en la tradició coral dels cors de Clavé. Com a base per al treball Santos tindrà la participació de la Polifònica de Puig-reig i l'Orfeó Manresà.
L'espectacle també compta amb la col·laboració de la Federació Catalana d'Entitats Corals i la Federació de Cors de Clavé, que són les dues coordinadores que vehicularan la crida a la participació de masses corals en el projecte.De manera paral·lela els cantaires que a títol individual vulguin participar en aquesta original i agosarada proposta artística poden inscriure's al web de la productora Produccions Amunt (www.amuntproduccions.cat /
email protegit
). L'únic requisit és que les persones que s'apuntin a aquesta iniciativa es comprometin, a més de participar a l'espectacle, a assistir als tres assajos programats. Concretament aquests assaigs es faran el dia 24 d'octubre a la tarda, a l'Auditori del Conservatori de Música de Manresa; el 31 d'octubre, també al mateix auditori i el dia de l'espectacle, el 7 de novembre, a les nou del matí a la plaça Major de Manresa.En aquest muntatge també prendrà part un col·lectiu teatral format per adolescents, nascut a partir d'un projecte d'integració social i immersió lingüística que actualment es duu a terme a l'Institut Pablo Ruiz Picasso de Torre Baró. L'espectacle 'Els Monts' s'estrenarà el dissabte 7 de novembre, a la una del migdia, a la plaça Major de Manresa, i el proper estiu viatjarà al Festival de Torroella de Montgrí.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.