Els Mossos van detenir aquest dimarts un home per estafar prop de 30.000 euros a clients del seu establiment copiant les targetes de crèdit. Segons ha pogut saber l'ACN, els agents han esclarit un mínim de deu casos registrats entre el novembre del 2009 i el gener del 2010, tot i que no descarten que hi hagi més víctimes del frau. El detingut, José PG, veí de Móra d'Ebre de 52 anys, està acusat de diversos delictes d'estafa i falsificació de document mercantil. La investigació es va iniciar el mes de gener, arran de la detecció de diverses denúncies presentades a diferents comissaries policials per cobraments d'entre 1.000 i 3.000 euros suposadament fraudulents mitjançant targetes de dèbit i de crèdit
Les gestions fetes van permetre comprovar que l'home aconseguia les dades de les targetes de crèdit sempre de la mateixa manera. Quan el client pagava amb targeta, l'arrestat la passava per una terminal aparentment normal. Era en aquest moment quan copiava les dades de la targeta a través d'aquest lector. Amb l'excusa que aquest terminal no funcionava, passava de nou la targeta, aquest cop pel lector de cobrament real, on es feia el càrrec sense aixecar sospites al client. Un cop aquest marxava de l'establiment i ja amb les dades copiades al lector fals, el detingut les introduïa al real per dur a terme més cobraments al client, fins que aquest s'adonava o bé fins que s'exhauria el saldo de la targeta. A l'escorcoll de l'habitatge del detingut, els agents van trobar diversa documentació i resguards bancaris relacionats amb les suposades estafes. L'home passa aquest divendres a disposició del jutjat de Falset (Priorat).
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.