Una norantena d'alumnes del Institut d'Ensenyança Secundaria (IES) Joan Brudieu de la Seu d'Urgell, del IES Hug Roger III de Sort i del IES Pere Borrell de Puigcerdà, han començat aquest dimecres al matí les Proves d'Accés a la Universitat, la selectivitat, que s'allargaran fins divendres. Les proves es realitzen en un dels equipament municipals, l'edifici de les monges, que cedeix l'ajuntament de la Seu. Aquest matí els alumnes, que són els primers a fer les proves del nou model de selectivitat, s'han mostrat tranquils davant el nou model de proves que es realitzen. Els primers exàmens són els de llengües amb la prova de català, castellà i llengua estrangera.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.