Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Governació invertirà 2,5 milions d'euros en serveis de telecomunicacions a l'Alta Ribagorça fins al 2010

La Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació, ha presentat el pla, que inclou 30 actuacions per dotar de telefonia mòbil, Internet de banda ampla i TDT tots el nuclis de població de més de 50 habitants, i de més petits, atenent a les especificitats del territori. Al mateix temps, també permetrà donar cobertura de banda ampla i telefonia mòbil a tots els polígons industrials. El secretari de Telecomunicacions i Societat de la Informació, Jordi Bosch, ha presentat aquest dimarts les actuacions que el pla Catalunya Connecta inclou a l'Alta Ribagorça. Hi ha un total de 30 actuacions, de les quals ja se n'han dut a terme 12, cosa que ha suposat una inversió d'1 milió d'euros.

Entre les 18 actuacions que queden pendents de fer, amb un pressupost d'1,5 milions d'euros, hi ha la construcció de tres noves torres de telecomunicacions, i la compartició de 3 més, per fer arribar els serveis de TDT i banda ampla, principalment, tot i que també de telefonia mòbil a aquells nuclis de població que encara no en tenen. Durant la presentació de l'Alta Ribagorça Connecta, s'ha signat la constitució d'una comissió de seguiment del pla entre el Consell Comarcal i la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació. El secretari Jordi Bosch ha destacat l'esforç que s'està fent per dotar d'infraestructures la comarca, ja que la major part d'aquestes actuacions es duen a terme en els nuclis de menys de 50 habitants que, d'entrada, quedaven fora del pla Catalunya Connecta, i ha manifestat que 'amb aquestes infraestructures, es contribueix a potenciar el desenvolupament a tots nivells dels ciutadans de l'Alta Ribagorça'.
Darrera actualització ( Dimarts, 7 de setembre del 2010 23:26 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter