Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Herrera (ICVA) demanarà la reprovació de la presidenta del CSN al Congrés per eludir comparèixer davant del Parlament

El diputat d'ICV-EUiA, Joan Herrera, demanarà al Congrés dels Diputats la reprovació de la presidenta del Consell de Seguretat Nuclear (CSN), Carmen Martínez Ten, per negar-se a comparèixer al Parlament de Catalunya perquè informés de les repetides incidències a les centrals nuclears d'Ascó (Ribera d'Ebre) i Vandellòs (Baix Camp) així com els projectes d'instal·lació d'un cementiri nuclear. Segons han recordat els ecosocialistes, que s'han declarat 'sorpresos' i 'indignats', el Parlament havia decidit que comparegués el mes de juliol passat i, en una carta que s'ha donat a conèixer ara al novembre, la presidena del CSN informa a la cambra catalana que no hi acudirà perquè no està obligada per llei.

El diputat d'ICV-EA per la província de Tarragona, Daniel Pi, s'ha declarat 'sorprès i indignat' per l'actitud de Martínez Ten, tot considerant-la 'un despropòsit i una manca de respecte' envers les institucions catalanes. Pi ha recordat que la Generalitat, malgrat no tenir competències sobre les centrals nuclears, 'sí que en té en matèria de protecció civil, raó per la qual el CSN no pot dir que no quan el requerim perquè ens informi'. Per tot plegat, ICV-EA ha decidit realitzar una pregunta parlamentària al Congrés dels Diputats perquè Martínez Ten expliqui les raons de la seva negativa. La pregunta anirà seguida d'una petició de reprovació 'per la seva conducta poc respectuosa'. 'Si la presidenta del CSN no té interès a venir al Parlament, cal que sàpiga que els ciutadans de Catalunya no tenim interès en acollir ni les centrals nuclears ni el cementiri de residus radioactius', ha afegit Pi, tot reiterant la voluntat de tancar les nuclears i l'oposició del partit a la instal·lació d'un cementiri nuclear a Catalunya.
Darrera actualització ( Dijous, 9 de setembre del 2010 05:39 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter