Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Quatre detinguts per un assalt violent a l'amo d'un bar de Torà

Els Mossos d'Esquadra han detingut en les últimes setmanes quatre homes originaris de l'Europa de l'Est per la seva presumpta implicació en l'assalt violent de què va ser víctima fa tres mesos el propietari d'un bar de Torà, a la Segarra, a qui van agredir per robar-li la recaptació de la màquina escurabutxaques.

La nit del 30 de gener, tres encaputxats van entrar al local a l'hora de tancar i van agredir violentament el propietari, que era sol al local, i li van robar un telèfon mòbil i els diners en metàl·lic de la màquina escurabutxaques. La víctima, que va ser immobilitzada, va ser traslladada posteriorment a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida, on va ser operada d'urgència de les lesions que presentava. Els detinguts són dues persones de nacionalitat romanesa de 37 i 18 anys, i dues de búlgares, de 20 i 23 anys. Un dels detinguts té antecedents i està en llibertat després d'haver prestat declaració policial. Els altres tres arrestats, també amb antecedents, han passat a disposició judicial. La investigació continua oberta per localitzar i detenir altres implicats en el robatori, que ja han estat identificats, segons els Mossos.

Darrera actualització ( Diumenge, 26 d'abril del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook