Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat 27 de setembre un home i una dona de 59 i 48 anys, respectivament, per haver efectuat deu robatoris amb força en domicilis de Calonge, en només un mes. Arran d'un robatori comès en un domicili de la urbanització Vescomtat de Cabanyes, els Mossos van muntar un dispositiu policial amb la col·laboració de les policies locals de Calonge, Platja d'Aro i Santa Cristina d'Aro, que els va permetre la detenció de la parella, després que va intentar eludir un dels controls dels agents. En una investigació posterior, els Mossos van comptabilitzar nou robatoris més amb un procediment idèntic al primer: tots els fets s'havien comès en horari diürn, entre les 12 del migdia i les 6 de la tarda. Aquests es van produir a la zona de Mas Ambrós.
Punt divers
calonge
Dos detinguts per haver robat en deu cases en un mes
Els Mossos i la policia de Calonge, de Platja d'Aro i de Santa Cristina van muntar l'operatiu
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 06-10-2010 Pàgina 41
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.