Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
ROBATORIS A DOJO

Vuit detinguts per haver robat coure a deu empreses

Els Mossos els consideren una banda especialitzada i els acusen de robatoris a indústries de tot Catalunya

Els agents també els imputen sostraccions en bars, d'on forçaven les màquines escurabutxaques

Material de coure robat, detectat pels Mossos d'Esquadra a principis del mes passat.

Els Mossos d'Esquadra de la regió policial central, amb seu a Manresa, han detingut vuit persones acusades de robatoris de coure a empreses de tot Catalunya. Els lladres actuaven de matinada, i també se'ls relaciona amb robatoris en bars, on rebentaven les màquines escurabutxaques per sostreure'n la recaptació.

Tots els robatoris s'han efectuat els últims quatre mesos. Una de les empreses afectades pels robatoris és la gironina Trace Logistics Interpool Ibérica, situada al polígon industrial Puigtió, de Maçanet de la Selva. Els lladres hi van robar coure. En una segona ocasió, els lladres van tornar al lloc, i llavors van sostreure el cable d'un transformador elèctric proper a l'empresa, i que subministra electricitat a la zona. La resta d'empreses afectades són dels municipis de Torroella de Baix, Navarcles i Sant Vicenç de Castellet (Bages), Parets del Vallès (Vallès Oriental), Abrera i Esparreguera (Baix Llobregat), i Sant Adrià de Besòs (Barcelonès). Tot i que les actuacions se centraven en el robatori de coure, a Sant Vicenç de Castellet van actuar també en una subestació d'Endesa, que subministrava a la zona. Les detencions s'han fet a Badalona, l'Hospitalet de Llobregat i Barcelona. El cap del grup ha ingressat a la presó després de passar a disposició judicial, la resta estan en llibertat, alguns amb càrrecs.

‘Modus operandi'

En la seva investigació, els Mossos han detectat que els lladres actuaven de matinada i amb el mateix modus operandi. Un membre del grup els traslladava en cotxe fins a prop de l'objectiu, i passaven hores amagats. A Maçanet de la Selva, els lladres van passar la nit a 200 metres de l'empresa, on van dormir i menjar.

Darrera actualització ( Dijous, 7 d'octubre del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter