Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'ONCE reparteix 65 milions d'euros en només quatre mesos a Catalunya

En època de crisi, els sortejos de divendres de l'ONCE, l'anomenat Cuponazo, han afavorit les famílies catalanes. La sort o potser la casualitat ha fet que en el darrer mes i mig, entre el 13 de març i el 24 d'abril, cinc dels set sortejos que s'han celebrat hagin tocat a Catalunya, concretament al Vendrell, Barcelona, Molins de Rei, Garriguella (Alt Empordà) i Sant Adrià de Besòs. En total, s'han repartit 55 milions d'euros. El Vendrell i Molins de Rei han estat les ciutats més agraciades, amb més de 12 milions d'euros repartits.

«No ho havia vist mai, que toqués tantes vegades seguides», explica Àngel Àvila, cap del departament de vendes de l'ONCE de Catalunya. Tot i això, ho justifica: «Catalunya és, junt amb Madrid i Andalusia, la comunitat de l'Estat que més juga a la loteria i, per tant, és lògic que hi hagi més premiats.» També hi ha contribuït la reforma del sorteig, que ha inclòs cinc premis més de 150.000 euros i 129 de 35.000. El primer premi també s'ha incrementat de sis a nou milions d'euros. A banda del Cuponazo, altres productes de l'ONCE han deixat uns deu milions d'euros més als catalans. En total, 65 milions d'euros per a Catalunya en només quatre mesos.

Darrera actualització ( Dissabte, 2 de maig del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter