El cadàver de l'home de 39 anys que el passat 10 d'octubre, en ple temporal, va desaparèixer al mar a Cotlliure, va ser trobat deu dies després, el 20 d'octubre, encallat enmig d'unes roques a la cala del Cullerot, a Cadaqués. Va ser l'antic vigilant del Club Med qui va veure un cos embarrancat a les roques i va donar l'avís. Tot i que el cos, que estava ja molt deteriorat, no tenia al damunt cap mena de documentació, es va sospitar que podria tractar-se de l'home desaparegut a Cotlliure. Els gendarmes van enviar als Mossos les empremtes dactilars del desaparegut, que tenia antecedents policials, i d'aquesta manera es va certificar que es tractava de la mateixa persona.
Punt divers
cadaqués
Troben el cos de l'home que va caure al mar a Cotlliure
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 11-11-2010 Pàgina 37
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.