Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Reapareix a Banyoles el gitano que estafa vells

Bernard Giménez, veí de Perpinyà, es fa passar per conegut de les víctimes

La foto de Bernard Giménez sol ser a totes les comissaries perquè actua a diferents punts de Catalunya. Foto: TURA SOLER.

Bernard Giménez, un gitano de parla catalana veí de Perpinyà, detingut moltes vegades per estafar gent gran, va tornar a fer de les seves dimecres a Banyoles, on va provar d'entabanar tres ancians, tot i que en principi només va aconseguir endur-se la cartera d'un d'ells. Es té la certesa que es tracta de Giménez perquè el jubilat a qui va robar els 100 euros que tenia a la cartera el va reconèixer sense cap mena de dubte en les fotos policials. Ho va intentar amb dos jubilats més. La seva estratègia, com sempre, va ser la de guanyar-se la confiança de les víctimes fent-los creure que havien tingut alguna relació amb el passat per després oferir-los algun regal, que després acaben pagant car, o demanar-los diners amb alguna excusa. En aquesta ocasió es va identificar com a “fill d'en Garcia” i a alguns dels jubilats els van explicar una història sobre un paquet que duia i que no podia passar per la frontera.

El 2008, Giménez ja va estafar dos jubilats a Banyoles fent-los creure que havien treballat junts feia anys. Un cop es va haver guanyat la seva confiança i va entrar a casa seva els va oferir regals (joies, jaquetes de pells) que deia que havia portat de França; assegurava que eren molt i molt valuoses i que només volia que li paguessin l'IVA. Va aconseguir que li paguessin 700 euros per unes peces que no tenien cap valor. Per aquests dos casos va ser detingut a la Jonquera, va quedar lliure i es té constància que ha continuat estafant arreu.

Darrera actualització ( Divendres, 3 de desembre del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter