Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El belga esquarterador confessa i entrega el Porsche i els estalvis

Pierre Imandt quan el van detenir Foto: EDDY KELELE.

Daniel Pierre Imandt, el belga que a final de setembre va ser detingut acusat d'haver matat i esquarterat la seva ex-xicota a Sant Pere Pescador, va confessar ahir el seu crim. A més, ha ofert a la família de la víctima, Sabrina Tverbouss-Twerdy, 18.000 euros i el cotxe, un Porche Cayman, per la indemnització per compensar la mort de la dona. Davant del jutge, Pierre va reconèixer que Sabrina va arribar a Sant Pere a buscar la seva roba perquè havien trencat la seva relació sentimental. Que el dia del crim, tots dos van estar bevent vi, martini, whisky, cervesa, conyac i brandi tot el dia. A més, l'acusat va reconèixer que ja feia quatre o cinc dies que estava bevent alcohol combinat amb medicació. Que la nit del crim, ell va trucar per telèfon a la seva xicota que és a Bèlgica, i Sabrina “es va posar nerviosa i va tenir una crisi tirant gots a terra i agafant un ganivet”, assegura Pierre. En veure que ella el volia matar, l'acusat, per defensar-se, va agafar un altre ganivet i va donar “cops amb el ganivet” contra la víctima sense intenció de matar-la. Un cop la va colpejar, ell se'n va anar a dormir sense pensar que fos morta. A l'endemà, diu, li va entrar el “pànic” en adonar-se el que havia fet. Després d'haver-se passat el dia bevent, el belga confessa que “en un moment de bogeria” i sota els efectes de l'alcohol i la medicació la va esquarterar. L'acusat afirma al jutge que mai no havia llegit com esquarterar una persona.

Pel que fa a la intervenció del jardiner Mohamed Halile, Pierre assegura que li va ensenyar el cadàver per “treure's el pes del damunt pel que havia fet”. Que mai no li havia fet tocar les bosses ni li havia ofert diners per desfer-se del cadàver.

Darrera actualització ( Divendres, 24 de desembre del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter