Dimecres, 23 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
SUCCESSOS

Intenten vendre droga a l'alcalde de Sant Feliu

Un marroquí no va identificar Carles Motas i li va oferir marihuana

Carles Motas durant un acte a Sant Feliu Foto: A.V.

Un marroquí va intentar vendre marihuana a Carles Motas sense saber que estava oferint droga a l'alcalde de Sant Feliu de Guíxols. Segons informava ahir Ràdio Sant Feliu, els fets van tenir lloc al carrer Sant Roc amb Sant Ramon, quan l'alcalde parlava precisament amb un veí que li comentava que pel barri havia detectat que hi havia un africà que tenia un obrador il·legal on hi fa pa i el distribueix als locutoris de la zona sense control sanitari. L'alcalde va veure un marroquí que estava donant una bossa amb marihuana a unes noies que anaven amb moto. Motas els va cridar l'atenció i va ser quan el marroquí li'n va oferir. Llavors Motas es va identificar com alcalde de Sant Feliu i va ser quan les dues noies van fugir a tota velocitat amb la mercaderia sense pagar. El marroquí també va marxar corrent i es va perdre pel carrer de Sant Roc.

Denuncien un prostíbul

Per altra banda, tres representants municipals es van personar en un pis del carrer Sant Domènec on s'havia denunciat que s'exerceix la prostitució. Els funcionaris van aixecar acte i s'ha actuat contra els propietaris.

Darrera actualització ( Divendres, 14 de gener del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Charcutero/a

CHARCUTERIA SANTY

22/05/12 19:50 - BARCELONA

Regulatori industria farmaceutica

BCN Health

22/05/12 14:33 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Us agrada la nova indumentària del Barça?
Us agrada la nova indumentària del Barça?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter