Un noi de 25 anys que conduïa una moto i veí de Barcelona va morir dijous al vespre en un accident de trànsit a Arenys de Munt. El sinistre va tenir lloc al quilòmetre 3,1 de la C-61, poc després de les vuit del vespre. També, dijous a la nit va morir un home de 41 anys i veí de Deltebre en un accident a Sant Carles de la Ràpita, quan el vehicle que conduïa va sortir de la via.
Punt divers
ARENYS DE MUNT
Un motorista mor en un xoc amb un cotxe
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 22-01-2011 Pàgina 44
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.