Els Mossos d'Esquadra de la unitat d'investigació de les Terres de l'Ebre han detingut dos joves de Tortosa, de 21 i 23 anys, que estaven altament especialitzats a cometre robatoris mitjançant el mètode de fer un forat a la paret o al sostre per poder accedir a l'interior. Diversos efectius de la Policia de la Generalitat de Tortosa van arrestar els dos còmplices amb la col·laboració dels agents de la policia local de Camarles, després que els cossos de seguretat detectessin que els sospitosos estaven intentant robar a l'institut d'aquesta població del Baix Ebre. En el moment de ser enxampats, els nois portaven a sobre un trepant, dues llanternes, un tornavís d'estrella, un martell i un escarpí, que són eines que els lladres habitualment utilitzen per cometre els robatoris amb força.
Els Mossos d'Esquadra van poder identificar els autors a partir d'una intensa investigació que els ha permès relacionar-los amb set robatoris en què s'ha utilitzat aquest mètode en supermercats i en grans superfícies del Montsià i el Baix Ebre. En la majoria dels casos, van fer un forat de grans dimensions al sostre per irrompre a l'interior, d'on normalment s'enduien aparells electrònics i d'informàtica –en ocasions, s'havien emportat material valorat en més de 20.000 euros–. Diverses vegades, però, no van poder consumar els delictes, ja que es van activar les alarmes i van haver de fugir sense la mercaderia. Aquests intents frustrats van portar els lladres a prendre més mesures de seguretat i, a banda, van buscar nous objectius i van començar a robar en centres educatius d'Amposta i Camarles. Els dos joves, que van prendre declaració als jutjats de Tortosa, ja han ingressat a la presó. D'altra banda, però, els Mossos d'Esquadra no donen la investigació per tancada.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.