Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
robatoris a explotacions agrícoles

Més efectius dels Mossos per reforçar la seguretat

Unió de Pagesos no descarta tornar a crear patrulles de vigilància com a conseqüència que s'hagin intensificat els robatoris a explotacions agràries de les comarques del Tarragonès i el Baix Camp (a municipis com la Pobla de Mafumet, Vilallonga del Camp, el Morell i la Selva del Camp). No obstant això, de moment el sindicat prefereix deixar treballar els Mossos d'Esquadra, que s'han compromès a reforçar la seguretat i augmentar el nombre d'efectius per controlar els camins confluents en camps agrícoles. “Hi ha voluntat per totes les parts, i estem en contacte permanent”, va explicar ahir Josep Maria Coll, coordinador territorial de Tarragona d'Unió de Pagesos, quan va sortir de la reunió que es va mantenir a tres bandes entre el sindicat, la delegació del govern i la policia de la Generalitat. En les últimes tres setmanes han crescut els delictes i als pagesos afectats se'ls han robat cultivadores, màquines de plegar avellanes, aixetes de coures, tractors i altres materials.

Cal recordar que fa un any l'onada de robatoris en explotacions agrícoles va obligar els pagesos a muntar patrulles de vigilància.

Darrera actualització ( Dimecres, 9 de febrer del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter