Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
INCENDIS

Tres evacuats a l'hospital per un foc en un pis a Figueres

Un incendi en una campana extractora d'un pis de la tercera planta d'un bloc de l'avinguda Marignane va afectar aquest habitatge i els superiors

L'edifici va ser desallotjat preventivament

L'incendi a Figueres es va originar al tercer pis d'aquest edifici. Foto: J.P.

Un incendi que es va originar ahir al matí en un pis de la tercera planta d'un edifici situat al número 8 de l'avinguda Marignane de Figueres va obligar a evacuar una dona i dos menors a l'hospital de Figueres.

La dona, de 22 anys d'edat, va patir una crisi d'ansietat, i els dos menors, un d'1 any, una intoxicació lleu causada pel fum, i l'altre de 3 anys, també ferit de caràcter lleu per inhalació de fum. L'edifici, de deu plantes, va ser desallotjat de manera preventiva a causa de l'incendi.

Els fets van succeir al voltant de les deu del matí, quan els bombers van rebre l'avís d'un incendi en una cuina d'un pis de la tercera planta. El foc va cremar una campanya extractora i va afectar tot el pis i també els vint-i-un pisos superiors. L'edifici afectat té deu plantes, i com a mesura preventiva va ser completament desallotjat pels bombers.

Al lloc de l'incendi s'hi van desplaçar sis dotacions dels bombers, que a les 10.25 hores ja van donar l'incendi per apagat. Seguidament van procedir a revisar tots els pisos de l'edifici i a ventilar-los.

Els veïns desallotjats del bloc van poder tornar als seus habitatges al voltant de les onze del matí.

Darrera actualització ( Dissabte, 12 de febrer del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter