Els Mossos d'Esquadra han detingut dos homes per robatoris a xalets, després d'haver-los seguit la pista perquè en un dels assalts hi van perdre la documentació del cotxe amb el qual es desplaçaven a les urbanitzacions on actuaven. Els Mossos els imputen en total una desena de robatoris, sis dels quals els haurien perpetrat a Manresa, dos a Sant Fruitós de Bages i dos a la comarca del Gironès. Les detencions es van produir el passat dia 18 a Manresa, després de la investigació, que ha conclòs amb la imputació de robatoris comesos entre el novembre del 2010 i el febrer d'aquest any. Sempre actuaven al vespre, quan no hi havia ningú a la casa, i s'enduien joies, diners i petits aparells electrònics, encara que fins ara només s'han pogut recuperar objectes sostrets en una casa de la urbanització Pineda de Bages, a Sant Fruitós de Bages. Els detinguts han ingressat a la presó per una ordre judicial. La policia investiga si han comès altres robatoris.
Punt divers
SUCCESSOS
Detenen lladres de xalets de Girona i Barcelona
Notícies de ...
EUROPA PRESS
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 25-02-2011 Pàgina 36
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.