Tres persones van morir en un tiroteig ahir a la localitat de Ribesaltes . Els fets es van produir entorn de les cinc de la tarda, quan un home de 78 anys va disparar amb un fusell del calibre 12 contra un conegut seu, també d'una edat d'uns setanta anys. L'home també va disparar contra dos empleats municipals, d'una edat d'uns 40 anys, que treballaven en la proximitat i que van voler intervenir després de presenciar els fets. A continuació, l'autor del triple crim, un conegut lampista de poble de Ribesaltes, va girar la seva arma contra ell mateix i es va disparar a la cara. L'autor del tiroteig va quedar malferit i va reclamar als policies que el rematessin. A l'hora que es tanca aquesta edició es desconeixien els motius de l'agressor i s'investiguen els fets.
Punt divers
Ribesaltes
Un home mata tres persones a trets i intenta suïcidar-se
S'investiguen els motius pels quals el conegut lampista va efectuar els trets
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Comarques Gironines 04-03-2011 Pàgina 36
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.