Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
tribunals
alcover

Divuit anys per a l'acusat d'esquarterar la dona a Alcover

El jutge el responsabilitza dels delictes d'assassinat i trencament de condemna, i l'ha absolt de profanació del cadàver

El judici contra el detingut (a la dreta) es va celebrar el mes passat a la secció segona de l'Audiència de Tarragona Foto: G. P.

L'Audiència de Tarragona ha condemnat Domingo Miguel Claros, el veí d'Alcover acusat de matar el 9 de febrer de l'any passat la seva companya sentimental, a una pena de 18 anys de presó com a autor d'un delicte d'assassinat i un altre de trencament de condemna. El jutge, en canvi, l'ha absolt del delicte de profanació de cadàver perquè considera que l'home, després de cometre el crim, va esquarterar el cos amb la intenció d'evitar que es descobrís el succés, i “no per faltar al respecte de la memòria de la víctima o deshonrar-la”.

Segons es considera provat en la sentència, unes hores abans que ocorreguessin els fets, Claros va ser condemnat pel jutjat d'instrucció 1 de Valls a no acostar-se durant 16 mesos a la seva parella, que l'havia denunciat cinc dies abans per haver-la agredit. Després de sortir dels jutjats, però, el processat va desobeir aquesta mesura de protecció i es va dirigir al domicili familiar, on va demanar a la dona que el perdonés. Ella s'hi va negar i van iniciar una forta discussió, durant la qual l'arrestat va colpejar la seva esposa, que va quedar atordida i va caure a terra. Llavors, l'agressor la va immobilitzar, li va clavar dues ganivetades mortals, va portar el cos a la banyera, va esquarterar el cadàver i va anar deixant les restes per l'AP-2 i l'AP-7. Per tot plegat, a part de la pena de privació de llibertat, també haurà d'indemnitzar amb 150.000 euros cadascun dels tres fills de la víctima pels danys morals que els ha causat.

LA DATA

09.02.10
Va ser el dia en què va tenir lloc el crim
, al domicili familiar, situat a la urbanització Serradalt.
Darrera actualització ( Dissabte, 5 de març del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
S'han de depurar responsabilitats pel cas Bankia?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter