Alguns dels afectats per la desaparició de l'hostalera ja han contactat amb advocats de cara a emprendre accions legals contra Ceptax Invest SL. La majoria de les parelles havien pagat quantitats per sobre dels 1.000 euros en concepte de paga i senyal per l'àpat de casament o de comunió. Els diners els reclamen a l'empresa anterior i alguns volen presentar una querella per estafa, ja que consideren que no es tracta només de mala gestió, sinó que Feliu hauria actuat amb mala fe i premeditació, perquè quan va contractar el banquet i els va cobrar l'avançament ja tenia a les mans la sentència de desnonament i sabia que a partir del 15 de febrer no regentaria el local.
Ara, els propietaris del Mas Batlle, han arrendat les instal·lacions als responsables de la Masia del Cabrit, una coneguda empresa de restauració, que reobrirà el restaurant amb el nom de Siloc. Els responsables de la nova direcció estan negociant amb les persones que l'anterior empresa ha deixat penjats per intentar que puguin fer el seu banquet a l'espai que havien triat. No els podran tornar la paga i senyal que van entregar.
Un altre dels problemes que s'han trobat els amos del Mas Batlle, la família Boadas, és que l'Ajuntament els requereix, perquè enderroquin un envelat que l'empresa Ceptax va muntar a la part posterior de la casa i que és il·legal.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.