Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Punt divers
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari
successos

Es nega a declarar pel foc a les Gavarres

Obren diligències prèvies per un delicte d'incendi forestal i un d'imprudència

Un hidroavió sobrevola la zona boscosa on es va produir l'incendi al sector de les Gavarres Foto: LLUÍS SERRAT.

El jutge de guàrdia de la Bisbal d'Empordà va citar a declarar ahir un dels implicats en l'incendi que va cremar divendres 6,5 hectàrees de bosc al municipi de Cruïlles, Monells i Sant Sadurní de l'Heura, en una zona del pla d'espais d'interès natural de les Gavarres. Però el noi, de 28 anys i veí del municipi, es va acollir al dret a no declarar. El seu pare, de 56 anys, està citat divendres que ve perquè també vagi a declarar, però tot fa pensar que, igual que el seu fill, s'acollirà al dret a no declarar. Ara per ara, cap dels dos està imputat per un delicte d'incendi forestal i un altre d'imprudència. Tot i així, els Mossos han obert diligències prèvies per investigar el cas i esclarir l'origen del primer incendi forestal de l'any a la demarcació. Tot apunta que hauria estat causat per la crema de restes vegetals que, sense voler, es va propagar al bosc.

Darrera actualització ( Diumenge, 10 d'abril del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Maria Busquets

Segur que a aquest pobres pagesos si que els jutjaran ràpid i possiblement se'ls sancioni, en canvi als grans lladres i mafiosos que ens han arruinat el pais i que han portat la miseria a miles de families, a aquests no els faran res. Uns ho ha fet per un descuit i el problema te fàcil solució, la zona es regenerarà tota sola en poc temps, els altres ´son autèntics terroristes especuladors i financers que fins i tot han provocat la mort d'algunes persones, per depresió, suicidi, etc.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter